fredag 1 maj 2009

Whoooa

1 maj idag och oj vad tiden bara rinner iväg, jag har inte skrivit på ett par dagar för jag har inte hunnit eller rättare sagt jag har inte tagit mig tid. Jag var i Halmstad igår och på vägen körde jag förbi (stannade i 2 tim) Gekås a.k.a Ullared. Hittade som vanligt en hel del men blev mest nöjd med en frans klänning från Koola Anna för 200:-. Sen stack jag ner till Halmstads sjukhus och träffade världens drygaste hemskaste läkare ever, vill inte gå in på detaljer men är det någon människa som jag verkligen skulle vilja att karma funkade på så e det han!


Efter det stack jag hem till min lillasyster Erika för att sedan ta en promenad in till stan, gå i affärer, fika med en is chailatte och ta igen lite förlorad tid. Sen blev vi hämtade av hennes sambo Selim som sedan lagade oxfilé, potatisklyftor och rödvinsås under tiden som jag satt i soffan och drack kaffe, e inte det lyx så säg? Hade jättemysigt och hoppas på en snabb uppföljning;)




Min syster Yster å Rocky***


Idag har jag och grabbarna varit ute och cyklat och sen åt vi middag på balkongen, så skönt!


Nu skall jag kolla min ekonomi för jag å killarna skall ju på äventyr om ett tag;)

Pöss å Kram

3 kommentarer:

  1. En sån vacker syster du har... Det verkar dessutom som att hon har en ytterst vacker katt på axeln. Är det hennes? Vad är det för sort? Ser jättefin ut...

    Hoppas också ekonomin såg "bra" ut så att ni kan åka på äventyr...
    kramen

    SvaraRadera
  2. Vad är det för äventyr ni ska på?? *nyfiken*

    Kommer du på lördag eller? Grilla - om vädret tillåter! =)

    //Din Milla

    SvaraRadera
  3. Fresia: Förlåt att svaret dröjde men det finns en alldeles fantastisk anledning till varför:)
    Min syster är jättefin, hon har 2 nakenkatter Rocky och Dexter som är jättemysiga. Jag funderar starkt på att kidnappa dem ibland!

    Ekonomin ser ok ut så visst blir det ett äventyr!
    Kramar

    MILLA: Hmmm känns ju löjligt att svara på detta nu men ja jag kom till dig i lördags haha! Å äventyret blir min å barnens tågtripp till hufvudstaden;)
    Pöss

    SvaraRadera