fredag 29 maj 2009

För snäll??

Ibland blir jag bara så trött på allt i mitt liv, shit jag gillar verkligen inte att beklaga mig för jag anser att jag är rätt lyckligt lottad men just nu kräks jag på att jag låter folk (läs noga mest mitt x) trampa på mig. Pratade med pojken innan och han blir knäpp på mig för att jag inte ger igen, men jag vill tro att gott ger gott, ni vet karma?? Å andra sidan så inte verkar alla självgoda idioter lida nåt nämnvärt av det så jag vete fan längre.. Men jag vill gilla mig själv och jag gillar ju mig som en snäll hjälpande medmänniska typ, å andra sidan hur länge får nån agera offer när man valt att lämna ett destruktivt och kärlekslöst förhållande??
Jag känner nog att min gräns är passerad för längesen men vägrar bli en bitch och nej det finns nog inget mellanting mellan att vara snäll lr en bitch i detta fall tyvärr so what to do??
Så slutgnällt!!

Min och barnens resa till Sthlm var helt ljuvlig, ärligt talat ljuvlig.. om man bara bortser från nåra pyttedetaljer typ som mitt illamående på tåget och pojkens ryggskott efter att ha delat säng med mig å grabbarna.. Sen kan det ju ha med hans höga ålder att göra osså:P
Det kommer kort så fort NÅN mejlar mig.. hurry hurry honey;)

Dagens fråga:
Varför dricker märstabor pulverkaffe??

Pöss å kram!

3 kommentarer:

  1. Hej stumpis! Åh, så mysigt att ni haft det bra, förutom små skitsaker då.. ;)
    Klart du inte ska låta nån trampa på dig! Sätt gränser. Och det snart, för sen kommer det bara bli en vana - att han kan göra som han vill. Funkar ju inte riktigt så här i livet. Ni är två stycken om detta, och det måste fungera för BÅDA, inte bara för honom!
    *lyckosparkar i baken*

    Love ya!

    SvaraRadera
  2. What??!! Vad är det för PÅHOPP! Du fick ju värsta goa pulerkaffet här jue;)
    Å du, "Ta ingen skit" sa en rätt cool tjej som heter Grynet, jag brukar leva under dom orden, även om jag är rätt dålig på att säga ifrån jag med.
    Hur som, lycka till med det, det är bara att försöka om å om igen.
    Kraaaaaaaaaaaam//S (yster)som är Märstabo.

    SvaraRadera
  3. Milla: I nåååv.. å du det är redan en vana tyvärr. Jag saknar dej tjejen.. Pössar

    S(yster): Ha ha ja ditt är bättre om man skulle jämföra, men why why pulver?? Om du skulle ha vägarna förbi gbg så ska ja bjuda på gott kaffe I promise:P Å ja älskar Grynet så givetvis borde VI följa hennes råd.. vi borde kanske skriva en grynet bibel å följa slaviskt, lr inte:P
    Kramar

    SvaraRadera