onsdag 20 maj 2009

My plan


Om man bortser från att nån jag håller kär är jättesjuk så mår jag himlans bra, jobbet har varit givande idag och jag känner att jag har pejl på läget inför Maxens kalas imorgon. Tårtan står halvklar i kylen å mumsar till sig och själv så dricker jag té, lyssnar på youtube och bloggar..

Vad skall jag blogga om nurå.. joo min syster har kommit till Gbg och kommer hem till mig imorgon vilket skall bli myspys och även min f.d svägerska (säger man så?) med barn kommer på Max kalas imorgon:)
På fredag är det jobb och sen skall jag hänga me barnen och på lördag har vi barnkalas på en 4H-gård.
Efter det skall jag å syrran till pappa för att äta lunch och sen skall vi hem till mamma och umgås. Söndagen kommer att bestå av tvätt och packning och kanske ta en fika med Emelie och Lisa på Allum.

Veckan efter det blir GRYM för då drar jag och grabbarna till Stockholm och går på Skansen!!!!!

Så that is my masterplan.. so far so good:P

TJINGELING!



























6 kommentarer:

  1. Tråkigt med sjuklingen...
    Annars låter det som en bra masterplan! Är det redan nästa vecka ni drar till huvudstaden? Ha det så himla bra då!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Camilla: Ja du vet väl hur människor med testosteron reagerar på förkyldningar.. hehe
    Ja vi drar på måndag och tack vi ska ha jätteskoj!

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en super härlig toppen vecka tillsammans du och boysen! Massor med kramar från mig.:)
    nina

    SvaraRadera
  4. Yes, life is a bitch emellanåt! Men sen brukar det inte ta så lång tid förrän det är bortglömt och man trivs med tillvaron igen. Surt med bilen.. Ska ni inte sälja den ändå?

    Massa kramar!!

    SvaraRadera
  5. nina: Åh tack och det skall vi definitivt ha!!

    Milla: Jo bilfanskapet skall säljas.. Miss u!!

    Anonym: <3

    SvaraRadera