söndag 24 maj 2009

Stockholm rdy or not here I come:P

Japp så var det äntligen söndag och jag har haft en underbar helg, vi hade kalas för Max på bondgården igår och solen strålade, djuren var söta och bajsade och traktorn tog oss alla på en tur:)

Sen var det hem till pappsen och Pia där vi åt grillad lax, sallad, färskpotatis och rabarberpaj m vaniljsås till efterrätt mmmm..

Efter det drog jag å syster hem till mamma och mumsade grönsaker och spelade yatzy och kort.

Idag har jag storstädat och varit på Allum med Emelie å Lisa;)

Å imorgon åker jag å killarna till Sthlm!
Loooooving it!


Min blivande polare på Skansen:P
Kramar från mig.

4 kommentarer:

  1. Hm... du spelar Yatzy? Trevligt..
    Hoppas ni får ngr trevliga dagar i Sthlm nu. kram

    SvaraRadera
  2. Fresia: Klart jag spelar yatzy.. å jag spelar bra oxå;)
    Vi får ta en spelkväll framöver!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag vann på alla spelen överlägset!!!!!!!!!!! =)
    Tänkte om du glömt hihi

    SvaraRadera
  4. Ha ha.. U did NOT!! Fuskepella!! Mizz u..

    SvaraRadera