tisdag 12 maj 2009

Muppis

Nu var det visst väldans längesedan jag skrev, fy på mig men jag har faktiskt haft riktigt trevliga saker för mig. En snabb uppdatering:


*Grymt besök från Sthlm i ett par dagar!


*5-kamp med arbetskompisar på Liseberg.


*Studentkalas med Milla & Tommy:P


*Övernattning med barnen hos bästa mamma.


Osv...


Eftersom att jag är här och skriver i smyg d.v.s att nån tror att jag fortfarande nattar mina pojkar tänkte jag bara passa på att skriva en liten hälsning 2 a VIP:


Tack för att du lyfter mig när jag tappar fästet, jag är så trygg i din famn.

Tack för att du lyssnar och ger råd när det är tufft, det är så skönt att du förstår.

Tack för att du fick mig att tro på kärlek igen, jag är helt trollbunden av dig.


Du är bäst Muppen!




4 kommentarer:

  1. Shit de va länge sedan nu, men de va värt att vänta på.. du är otrolig! <3

    SvaraRadera
  2. Aaw..! Så snuttigt!! =)
    Önskar er bara det bästa!


    Förresten var det faktiskt konfirmation, inte student. *nickar viktigt med huvudet*

    Pöss stömpan!

    SvaraRadera
  3. Tjenixen!!! som jag sa underbart fin blogg!!!
    kram Jenny på jobbet..
    kihlstoms.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Anonym: I know.. *pössa*

    Milla: Ja ja konfirmation lr student men trevligt va d å god mat;)

    Jenny: Tack detsamma!

    SvaraRadera