fredag 24 april 2009

Sweet sweet sweet

Åh det är fredag och det har varit en grym dag, slutade tidigt och hängde på lekplatsen med boysen. Sen lekte vi, åt, gjorde lite lite popcorn som vi åt när vi kollade lite på film..
Kan det bli bättre?
Jag har fått föräldraledigt en hel vecka i slutet av Maj för lite kvalitetstid med pojkarna och det skall bli så kul!!
Imorgon skall vi ha städdag på gården och ja å killarna skall rymma en stund till Mcdonalds för ansiktsmålning å Happy Meal sen skall de hem till sin pappa på eftermiddagen/ kvällen.. usch..
Eftersom att jag är pank så håller jag mig hemma, kanske åker och hjälper min mamma med lite förberedelser för sin tjejmiddag;)

Pöss pöss!!

3 kommentarer:

  1. Åh vad jag fortfarande vill att du kommer..! =/ Köp en triss vetja!! =)

    SvaraRadera
  2. Åhh vännen, ja saknar ju dig!! Köp du en triss till mig istället?? haha hoppas du får grymt kul iaf :P

    Pöss

    SvaraRadera
  3. Härligt med fredag! Förstår dig, jobbigt utan sina älsklingar.Börja lyssna på en bra bok! Då flyger tiden iväg. ;) Kram

    SvaraRadera