onsdag 22 april 2009

My boys are back in town

Äntligen är mina grabbar hemma igen och jag kan fungera och sova som en normal människa vad nu det är för något.
Får ganska ofta höra hur knäpp jag är men jag tar det som komplimang för det måste ju göra mig lite mer unik eller hur?
Jag har haft en tuff dag på jobbet men efter att jag slutat tidigt och hämtat pojkarna var det dåliga humöret som bortblåst;)
Vi åkte hem till Erica å Nellie för jag tänkte att vi skulle hoppa studsmatta.. tji fick jag för barnen dök på Ericas sons leksaker (han är 8 år och då är man ju ashäftig för en pojke på 4-5 år). Summan av kardemumman blev lek inne för barnen å kaffe ute för mammorna.
Efter det stack vi hem och åt lite pasta sen kom min lilla pappa förbi och hjälpte mig med en hylla och rullgardiner.
Nu ligger världens bästa ungar å sussar och jag dricker té och väntar på ett samtal från en väldigt speciell mupp :P

Får väl lägga upp lite gamla bilder då datorn är på bråkhumör..

*Mitt goa yrväder Max* *Coolaste RockerLinus*

2 kommentarer: