tisdag 14 april 2009

My day



Gick upp astidigt och lämnade killarna vid halv sju och stressade sen vidare till min förskola för att öppna. Vi hade en helvetisk morgon och jag funderade allvarligt på varför jag valt att arbeta med barn..
Slutade vid halv 2 och hämtade boysen för att hälsa på en gammal vän, Heidi.
Där käkade vi cevapcici med ris å sen blev det kaffe å kaka.. mkt kaffe:P
Vi kom hem vid 6-tiden å fick i oss lite flingor å sen blev det en saga innan sovdax.
Nu sitter jag i telefon med samma gamla mupp (Simon) som kommenterar att jag är inte som alla andra tjejer d.v.s jag kan inte göra två saker samtidigt.. well vem vill vara som alla andra??

*Over and out*

6 kommentarer:

  1. Kanske är det så att Simon istället ska träna på att bara göra EN sak i taget. Då kan han lättare koncentrera sig på den.....
    Fin blogg du har:)

    SvaraRadera
  2. MEN kan du inte göra två saker samtidigt??? Hehehe DET kan jag;)
    Låter som en najjs dag om man bortser från jobbet då. Å jag skulle aldrig orka jobba med barn å sen ta hand om mina egna=)
    Tjingeling//S

    SvaraRadera
  3. Äntligen vet jag hur jag skall svara på kommentarer.. *smartast*

    Fresia: Tack och jag håller helt och hållet med dig ang. Simon:P

    Sabina: MEN.. jooo ibland kan ja det.. tror jag själv iaf:)

    Tjingeling och tack för kommentarerna!

    SvaraRadera
  4. Men va fan!!! LOL, eller inte!!!:)

    SvaraRadera
  5. Hmmm ja du anonym LOL FFS!! *nyper i kinderna*

    SvaraRadera