lördag 18 april 2009

Lovelly lördag


Jag har haft en jättemysig dag idag, jag och grabbarna åkte till Toys ´r us (hur fa* stavas det?) och mötte upp mamsen.. sprang omkring därinne en timme typ och lekte som syns på kortet (mamma i mitten).
Sen drog vi till Mc´donalds och var onyttiga:P
Jag hann även med ett besök på systembolaget och fick as always visa leg vilket jag är grymt nöjd med och så blev det blomsterlandet för lite balkongblomster. Efter det mötte ja upp de tre musketörerna på Ramberget för att leka lite.
Kvällen avslutades på killarnas rum med lite lek, jag fick vara tigrinnan (Kung fu Panda) och dom var coola mumier och skorpioner typ..
Nu ligger mina gossar å sussar sött och deras mamma tänker hälla upp ett glas vin;)
Peace out ppl!!

5 kommentarer:

  1. Vilken snygg blogg du har!!!
    Kramis från kollegan lääängst bort i huset...

    SvaraRadera
  2. Låter som en toppen dag. Visa leg på systemet, wtf?? Fyller inte du typ 30 snart;) Hehhee skrattar hon elakt;)
    Kramis

    SvaraRadera
  3. camillos: well thank u!! ska gå in å kika lite på din nu;) Kramisar

    Sabbe: Haha ja fyller ju inte förrän i sep;) Innan dess är ja tjugo-nåt.. Kramar

    Anonym: Me 2!!

    Ninis: Å gulliga ni e, måste in å kolla nu!!
    Ses imorgon:)

    SvaraRadera