fredag 17 april 2009

Min mamma

är så grym, önskar att hon visste hur mycket jag älskar henne och behöver henne. Ibland är inte ord tillräckligt!
Mina barn är äntligen hemma igen efter två ensamma nätter utan dem och det är underbart, önskar att jag hade dem varje natt!
Jag har känt mig så ensam på senaste och skickar en tanke till min Milla som bor asmegalångt bort: Jag saknar dig!!

Här är killarna i sina saccosäckar framför deras nya film och i bakgrunden ser man min tapet som jag tapetserat själv (mönsterpassning) och ja jag är grymt stolt över mig själv.




Mina älsklingar!!

2 kommentarer:

  1. Åh, sötnosarna!! =) Jag saknar er allihopa! Massor. Men du och jag bör snart träffas och dricka vin, tycker jag. Jag satsar på att du kommer upp nästa lördag. ;) Sen bokar vi in en helg jag kommer ner till dig oxå!

    Lova ya! Puss!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag lyckades! (Kommentera alltså!) *lycklig*

    SvaraRadera