söndag 19 april 2009

Ananas frossa

har jag precis haft och hela tungan känns lite avskavd, vet inte om ananas är stark lr nåt men min tunga mår inte helt ok efter en halva ananas. Apropå asintressanta grejer så har ja haft en mysig dag med barnen, vi har vart hos mamma å jag hann ta en sväng med min pappa för att fixa rullgardin till grabbarnas rum:)
Jag har faktiskt lite kort som vill upp idag men det är nåt kärleksgnabb mellan mobben å datorn så överföringen funkar inte.

Försöker som satan att få mitt x att sälja vår bil men det går såååååå långsamt, ja blir knäpp!

Uhum ja i övrigt är livet ganska bra å Liseberg öppnar till helgen weiiiiii!!

Pössar å kramar!

4 kommentarer:

  1. Låter grymt skönt!:)

    SvaraRadera
  2. Hoppas din helg varit kanon! Hur ser det ut nu till helgen? Jag är man-fri hela helgen. ;)

    Pössar!!

    SvaraRadera
  3. Nu får du komma med nytt inlägg..! Sitter ju här och väntar på att få höra vad som händer om dagarna hos dig.. ;)

    SvaraRadera