söndag 21 juni 2009

Midsommar




Så nu är det söndag kväll och jag har kommit hem från en alldeles underbar vistelse i Sthlm.



Vi har varit ute på pojkens föräldrars landställe och softat som tusan, ja det är definitivt rätt ord:P



Midsommar bestod av massa god mat, SILL ÄR GOD MAT, lite nubbar, kubb tjejerna mot killarna, grill och yatzyspel till väldans sent på natten.. Det enda som fattades var mina pojkar men nästa år så..



Här kommer lite bilder:






Grymma Sabbe och Mats,
om du bara visste hur
bra du e.. GÖRABRA!!





Världens grymmaste 8-åring och 10-åring,
om mamma visar er detta killar så tycker jag att ni är bästatse:P

Pojken å ja:)
Jag är så glad över att äntligen fått träffa pojkens mamma oxå, ser fram emot att förlora i både yatzy och poker i sommar.. :)
Kramar i mängder!!

4 kommentarer:

  1. Åh, så fina ni är ihop!! =)

    Massa kramar på er båda!

    SvaraRadera
  2. Jag vill ju inte vara den som är den men ett nytt inlägg skulle vara kul=)
    Hoppas ni har det bra over there, bada för gudsskull inte, man har släppt ut 4 hajar i havet i Götet.
    Kramkram//S

    SvaraRadera
  3. kola ok snyga fron viktor

    SvaraRadera
  4. va söta ni var fron albin

    SvaraRadera