tisdag 16 juni 2009

En liten och kvick uppdatering, livet är ganska härligt och det är snart dax för semester:)



*Min lillasyster fyllde 28 år den 11 och i helgen var jag, mamma och grabbarna och hälsade på henne i Halmstad. Självklart blev det Äventyrslandet och shit va kul det var, jag älskar studsmattor och karuseller! Den enda nackdelen är att jag har börjat bli åksjuk det sista året.. blir det så när man närmar sig 30 måntro??







*Har även köpt ny kamera då den gamla bara strejkar:)







*Jobbet känns bra nu eftersom att Emelie jobbar kvar till hösten.. annars vet jag inte vad jag hade tagit mig till..







*Midsommar närmar sig och jag har lite blandade känslor.. Dels ska jag träffa kärleken men jag ska även spendera midsommar utan mina barn. Det var som en arbetskompis sa att det är bara att gilla läget, och hon har säkert rätt i det. Men för i helvete vad det är tungt ändå. Jag vet att jag kommer att bli väl omhändertagen och jag ser fram emot att spendera midsommar med massa tokroliga människor:) Jag skall definitivt äta massa sill och bara njuta..









Min lilla Linus med allergi..














Japp han är lik sin mamma:)












Glad midsommar!!

2 kommentarer: