tisdag 9 juni 2009

Lite kort

Har lovat att lägga upp lite bilder från Sthlmsresan så:








Max åker resväska:)






Linus dricker Limeslush på stationen mmm..











Coolaste Maxen i Sthlm på väg till Skansen!











Underbara Linus hos lemurerna, jag ville stoppa ner en bebis i fickan men ångrade mig när jag kom på att ja inte vill ha klösmärken på mina tapeter..



Vi klappade orm å spindel(ja iaf jag och barnen, Simon å Johan bangade..)



Linus å Max på Simons bebislekplats (fanns fler och roligare) <3





Tack å hej leverpastej!


4 kommentarer:

  1. Trevligt med lite bilder på barnen. Coola killar. Men usch för att klappa spindel, skulle aldrig!!!
    Ha en bra vecka
    kram

    SvaraRadera
  2. Ni verkar ha haft det bra! Men spindlar och ormar....HUUUUUU, va hemskt! *jag ryser*
    Kram

    SvaraRadera
  3. Myspys..! =)

    Åh, vad jag saknar dig! Hur var det med midsommar för din del? Minns inte vad vi sa om den saken...

    Buss o kran!

    SvaraRadera
  4. Fresia: Mmm det var så kul och det här med spindeln var för att det nån som sa att jag inte vågade..
    Kram

    Camilla: Ormar är ju underbara, hade gärna haft en hemma:) Spindlar är läbbiga och rätt äckliga faktiskt..
    Kram

    Milla: Jag saknar dej osså.. massor! Midsommar blir ju i Sthlm men jag hoppas du får hoppa som en liten groda hela dagen och dricka nubbe! Kramar

    SvaraRadera